czwartek, 17 lutego 2011

ge-j-rock

Na początku chciałam napisać, że się powstrzymywałam. Pierwszy raz chciałam być poprawna i nie obrażać, nie krytykować [piśmiennie, bo słownie zdarzyło się nieraz]. Niestety, wszystko ma swoje granice, a według mnie i tak wytrzymałam już bardzo, bardzo długo bez jakiegokolwiek komentarza. Zwłaszcza, że z natury jestem dość wybuchowa, najpierw robię potem myślę i w ogóle szaleństwo. Nie mogę, po prostu już nie mogę na to patrzeć.

Jako, że jestem tylko głupią, trochę pustą dziewczyną jak co dnia odwiedziłam jedną z ulubionych stron, papilota. A tam co? Pajace z Hajaruku, wszyscy zachwyceni. Wystarczy założyć na siebie trzydzieści niepasujących do siebie szmat i torebkę w kształcie penisa i już możesz czuć się wyzwolonym spod presji bycia każdym. Nikt nie chce być każdym, każdy tam chce być inni niż wszyscy.. każdy chce być inni od innych? Każdy chce się różnić od każdego. Efekt? Kolorowa papka nie wiadomo czego. Śmieszne fryzury, pstrokate makijaże i szczudła zamiast butów. I wszystko się zlewa, prowadzi do wyjścia, wyglądają identycznie. Wśród tłumu piór, plastiku, peruk nie zapamiętałabym ani jednej 'stylizacji'. Chyba najbardziej rzucałby się w oczy schludnie ubrany żółtas. Oryginalność nie wyszła... smutne.
Skrytykowałam to i nagle trzydzieści rozwścieczonych visual key rzuciło się na mnie z pazurami. Moje myślenie jest stereotypowe, nie każdy żółtek jest taki sam. Pewnie ubieram się na rynku, mam tipsy do kolan i platynę na głowie [i kto mówi tu o stereotypach?!]. A za stwierdzenie 'żółtki do gazu' chciały mnie podawać na policję.
Stępiły mnie za rasizm. Ja? Rasistka? W życiu, ja tylko nie lubię żółtków, obrzydza mnie fałd mongolski. Leję na to, że Japończycy podobno nie są żółci. Wszystko to jeden żółtek. Nie mogę przeżyć, że potomkowie samurajów, ludzi dla których złamanie honoru równało się popełnieniem samobójstwa, przepięknych gejsz zachowują się... tak [klik].
Traktuje się ich jak niepełnosprawnych. Nie krytykuj, nie obrażaj. Bo co? Bo się popłacze żółtek? Dlaczego pedałów, transseksualistów, lesbijek, czy właśnie żółtków zalewających nasz kraj traktuje się jak nadludzi? Mają jakiś pieprzony immunitet na krytykę. Nie można mówić źle bo to niepoprawne. W dupie to mam, serio. Chcecie prawdy? Proszę. W Japonii legalnie mieszka ok. 1000 Polaków, z czego zdecydowana większość do naukowcy, których japońscy bogacze ściągnęli z Polski gdzie nie mieliby perspektyw. [TO JUŻ WIEMY KTO NAM PODPIERDALA INTELIGENCJĘ]. Obcokrajowcy wymyślają, żółtki patentują, bogacą się, ściągają nowych studentów i kółeczko się kręci.

Także.. moi japońscy przyjaciele z Żyrardowa.. nawet nie powąchacie swojego rodzinnego kraju, przykro mi. Aczkolwiek bardzo marzę o tym, żebyście się wynieśli i przestali zaśmiecać Polskę obcą, chujową kulturą. [nie ma co się zasłaniać tym co było setki lat temu, teraz to wstyd i hańba dla japońskich przodków]. Na chuj Wam będzie znajomość słowa 'idiota', które poznaliście oglądając anime. Na nic Ci się kochana nie przyda ciśnięcie mi w tym śmiesznym języczku, bo zwyczajnie nigdy nie zamieszkasz w ukochanym Kraju Kwitnącej Wiśni. To co nazywacie rasizmem w Polsce, w Japonii to codzienność. Oni nienawidzą, nieeenaaawiiidząąą obcokrajowców. Sami uważają siebie za najlepszą rasę i nikt z tego problemu nie robi. Mam taki sam pogląd dla Polaków i spokojnie możecie mnie za to pozwać za niepoprawność polityczną.

Wszystkie przepowiednie o końcu świata mówią o 'krajach ze Wschodu', 'Kraju za Rosją', 'Żółtym Narodzie'. Coś w tym jest, wystarczy spojrzeć na akcje z chinolami oblewającymi moje stosunkowo niewielkie miasto. Czterdzieści tysięcy mieszkańców, a bar chiński na każdym rogu. Sklepy chińskie, gdzie ubierają się dziunie i blachary. Gdzie stanik można kupić za siedem złotych [gówno mnie obchodzi, że za mój, miałabyś dziesięć swoich. klasa się liczy, ja mniej niż pięćdziesiąt złotych na bieliznę nie wydam]. Zalewają świat chińskimi taniochami. Japończycy wymyślają coraz to nowsze technologie byśmy tylko byli od nich coraz bardziej uzależnieni. Nie od gadżetów, a od żółtków. Mnożą się jak króliki, rozprzestrzeniają po świecie. Tacy są cwani to niech siedzą na tej swojej wyspie. Jeden na drugim jak nie wiedzą co to prezerwatywa. Tylko czekać, aż wypowiedzą wojnę o przejęcie władzy nad światem, a Wy na to pozwalacie. No tak, przecież Polska to to dziura i beznadzieja, więc lepiej identyfikować się z krajem który tak naprawdę ma Cię w dupie i chuj o Tobie wie. Taki ból, że urodziłaś się w Polsce? TO WYPIERDALAJ, może Ci się poszczęści i zostaniesz polską prostytutką posuwaną przez japońską klasę średnią.

NIENAWIDZĘ, szczerze nienawidzę Azjatów. Nienawidzę ich sposobu bycia. Nienawidzę szczebioczących w tym śmiesznym języku Japonek które zawsze wyglądają jak mała, głupiutka dziewczynka. Nie rozumiem zapierdalania non-stop, a potem odpierdalania nie wiadomo czego w japońskich teleturniejach [jak chociażby wyżej wspomniane wspinanie się po ogluconych schodach] żeby tylko odreagować.
I, że co? Pójdę do restauracji, wybiorę sobie wiewiórkę, langustę albo nie wiem, piranię  przelecę ją i ktoś mi ją potem ugotuje. I JA MAM TO JEŚĆ?? No kurwa, kurwa!
Albo wezmę pomidorówkę z.. miesięcznym płodem? NO KURWA, JAK MOŻNA COŚ TAKIEGO TOLEROWAĆ. Co tam tolerancja, to już jest kult barbarzyństwa.
Nie wyobrażam sobie, żeby ktoś zjadł mojego piesia, nawet jeżeli go jeszcze nie mam. Ale będę miała, jasnego labradora w liczbie jeden. I co, miałabym sobie z niego ugotować rosół?
Dalej kochajcie żółtków, jeszcze trochę i będą specjalnie zapładniać białe kobiety, zrobią sobie hodowle płodów na zupę. Przejmą władzę nas światem. Za  W a s z y m  przyzwoleniem.

A jeszcze bardziej nie trawię japońskiej mody. Tego, że chodzą te fanki mangi, Japonii i jakiegoś Mijuki, czy Chujuki. NIE MOGĘ ZNIEŚĆ, że dziewczyna podnieca się zespołem, w którego skład wchodzą panowie, którzy spokojnie mogliby spodobać się normalnemu zdrowemu mężczyźnie. Nie mogę patrzeć kiedy faceci wyglądają jak kobiety, a kobiety jak... nie wiem co, nie potrafię określić co.
Przykro mi, dla mnie to co macie na sobie to tylko ewolucja pokolenia emo. Żyletki przestały być modne, co?

Wspomniałam o zespole złożonym z mężczyzn [?]. Czy to jest normalne, żeby ciężka muzyka była po.. japońsku? Przecież to brzmi niedorzecznie. Wręcz śmiesznie. I ten pisk.. piszczące głosiki. arrararararrr...
I jakim prawem jakaś japońska faneczka będzie mi pierdolić, że wyżej wspomniany Chujuki jest gitarowym mistrzem, prekursorem, a Hendrix to był zwykły ćpun i nie umiał grać. Gotuję się, krew wrze.
No skoro komuś się podoba, że Chujuki się onanizował na scenie, ciął się żyletką i cośtamjeszcze, no to jest jej zboczenie.
PROSZĘ NIE ROBIĆ Z NORMALNOŚCI WADY. Wkurwia mnie to, że jakiś wypaczony, patologiczny pedał czy AllahAkbar może mówić co chce, a już krytyka jego osoby wiąże się z odpowiedzialnością karną. To ma być równość?
Kiedyś: 'inny nie znaczy gorszy.'
Dzisiaj: 'normalny znaczy gorszy.'
Nie ma tolerancji. To co ludzie nazywają tolerancją to jest jakaś fascynacja ludźmi spaczonymi. To, że toleruję, nie znaczy, że muszę lubić. A ja nie toleruję. Jestem nietolerancyjna i proszę to kurwa tolerować, jak tacy jesteście otwarci na inne, ekhm.. poglądy.

POLSKA DLA POLAKÓW
ZIEMIA DLA ZIEMNIAKÓW
a dupy dla nas : >

Adrianna z Polski
z Polski, nie Japonii.

69 komentarzy:

  1. ujmę to jak:

    nienawidzęjapońskiegorocka



    ruda, źą.

    OdpowiedzUsuń
  2. po pierwsze! jebać stare baby!
    po drugie troszkę tam pojebałaś z z japonią i rozmnażaniem bo to chinole nie japońce ale i tak wychodzi na jedno.
    po trzecie dlaczego nie ma tego jeszcze w gazecie?
    kurwa mać wymieniłaś chyba wszystko czego i ja w nich nie cierpię... napisałem nie cierpię? kurwa mac nienawidzę w chuj a lot of kurwa mać!

    pozdro m.

    OdpowiedzUsuń
  3. chinole i japońce to jedno, kurwa i to samo.

    OdpowiedzUsuń
  4. I to ja rozumiem ;D
    A homostwo hmmm... geje pożyteczni są.
    Im więcej ich tym więcej lasek dla nas.
    Ale jednak są granice.

    OdpowiedzUsuń
  5. Polska dla Polaków, a z twarzy to żydówka, hmmm.

    OdpowiedzUsuń
  6. POLSKA DLA POLAKÓW!
    ZIEMIA DLA ZIEMNIAKÓW!
    MÓZGI DLA BEZMÓZGICH!

    I mimo, że nie jestem trÓ-zaje-emo-j-rockową fanką, ani w ogóle fanką japońców i chinoli (tych drugich zresztą sama nie lubię), to tego ostatniego właśnie Ci życzę : D

    WilczycaAurea

    OdpowiedzUsuń
  7. oj, dawno się tak nie uśmiałam. masz racje, nie pasują im ubrania, to ich druga skóra ;]
    "Sklepy chińskie, gdzie ubierają się dziunie i blachary." hmm, pomyślmy... kto tam przychodził i podpierdalał z siostrą cichy? bo, cóż, na pewno nie byłam to ja ;] baka to nie idiota, a głupek- 2 różne rzeczy, powinnaś wiedzieć pisząc to. nooo, i nie zapominajmy o najważniejszym. patrzysz na "negatywne strony". a pozytywy? chociażby pamięć o tradycji, nadal obchodzą swoje święta tak jak było 1000 lat temu, a za kolejny 1000 będzie tak samo. a u nas? obchodziłaś kiedyś jakiekolwiek święta, brałaś udział w festynach itp.? bo ja tego, niestety, u nas nigdy nie przeżyłam. moge wymieniać jeszcze więcej ale w sumie... szkoda klawiatury na Twój niezbyt ujmujący artykuł ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Nikt się przed tobą nie chowa biedne dziecko... po prostu nikt nie odczuwa potrzeby odpowiadać na coś tak beznadziejnego. Wiesz nawet nie mam do ciebie żalu bo jest mi cie po prostu szkoda. Jesteś strasznie niedowartościowana i zakompleksiona chyba, skoro emanujesz tyle agresji i nienawiści. Zamiast marnować czas na pisanie bloga skontaktuj się lepiej z jakimś dobrym lekarzem. Pozdrawiam...

    "ŻÓŁTEK"

    OdpowiedzUsuń
  9. Wg nowej ustawy tekstów zamieszczone na blogach nie nazywa się 'artykułami'. Skąd mam wiedzieć co znaczy dziecko słowo 'baka', kojarzy mi się tylko i wyłącznie z 'bekiem'. Bawi mnie popisywanie się dżapańskim bez znajomości polskiego.
    Co mnie interesuje, że obchodzą święta skoro i tak są śmieszni, mali i piszczący. I to propagowanie homoseksualizmu. ble.
    O mój mózg się, psinko nie martw, jest na swoim miejscu.
    Owszem, jestem zakompleksiona i do tego rasistka. Skoro oni mogą wyglądać jak pedały, to ja mam prawo ich nie lubić.

    OdpowiedzUsuń
  10. a gdzie w Polsce na nauce kurwa zarobisz? taka mondra jestes?
    zapytaj jakiegos profesora na uniwerku ile zarabia. tam lnteligecja ma chociaz zapewnione godne zycie.
    poza tym odwazylabys sie to samo Japonczykowi powiedziec? ja wrecz ubustwiam Kraj Kwitnącej Wiśni i sie wkurwiam jak ktos na azjatów "żółtki" mowi. kocham J-ROCK, mange, anime, historie Japonii, i nienawidze Polaczków co wczesniej zgrzybiali, takich jak Ty. gdyby nie Japoniczycy niebylo by wspanialej motoryzacji, zajebistych gier itd. poza tym nazywanie kogos od koloru skory to rasizm. jestes jedana rasistka i tyle. jak twierdzisz ze Polska dla polakow to zjednocz sie z pierdolonymi skinami. pasujesz do nich jak ulał. pozdro z piekła.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie jesteś rasistką, tylko nie lubisz żółtków? pozdroo.
    rozumiem, że nie lubisz visual kei, ale są ludzie którzy lubią i jakoś nie gnoją cię za ten tekst. ja lubię, megafaza mi przeszła, więc tylko lubię. i co?
    są gusta i guściki, nie musisz lubić "piszczących pedałów" i w sumie chuj nas to obchodzi. przynajmniej mnie, ale kiedy czytam, że "nie jesteś rasistką" to płakać mi się chce aż ze śmiechu.
    nie wiem tylko z jakiej racji aż tak się bulwersujesz. myślisz, że coś tym zmienisz?
    aż mi trochę wstyd za ciebie, może to niedobrze, ale piszesz takie rzeczy i ponoć słuchasz słonia z tego co widzę.
    myślałam, że taka muzyka nie jest dla ludzi którzy nie potrafią się logicznie wypowiedzieć.
    ps. ciężka muzyka po japońsku, rap po francusku, polsku, szwajcarsku, metal po finlandzku...
    i co? i chuj
    ps2. dem6n6l6gia jest rly zaje .

    OdpowiedzUsuń
  12. Cielu...

    Ciężka muzyka po Japońsku?? Buahahahaha... Pokaż mi coś co chodź w połowie dorównuje Dimmu Borgir, Disarmonia Mundi, Mors Principum Est, Deadlock [temu niemieckiemu] No pokaż?? hmm nie masz takiej kapeli?? Dlaczego?? Bo oni nie mają głosu do mocnej muzyki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście, że nie jestem rasistką. Rasizm odnosi się do koloru skóry, a ja ponadto nie toleruję:
    - gejów
    - lesbijek
    - członków subkultur
    - arabów
    - cyklistów
    - masonów
    - a najgorsi to już są masoni na rowerach
    A tak na serio, to była subtelna ironia. Może wyszła, może nie. MURZYNI SĄ SPOKO, więc i tak dobrze jak na Polaka :D.
    Ciężka muzyka po japońsku to jest niestety, paradoks. Nie wiem jak można grać coś takiego, a przy tym wyglądać jak pedały i równie gejowsko śpiewać.
    Nikt nie skomentował jedzenia płodów, w sumie mnie to nie dziwi.

    Daisuke Prosto z Piekła. [swoją drogą, takie brzydkie Twoje prawdziwie imię?]. Niestety za mONdry to chyba nie jesteś, ale ortografii się nie będę czepiać, nie moja broszka, że pisać nie umiesz. Nie jestem fanem super motoryzacji, a dobrych Harleyów. Na gry mam wyjebane, aczkolwiek dobry laptop by mi się przydał. Może jakiś Japończyk mi skręci tymi swoimi malutkimi łapkami. Akurat zapierdalanie im wychodzi dobrze, to fakt. I do niczego innego się niestety nie nadają.
    A muzyka? Moim zdaniem pusta, bez głębi. No i śmieszna - mhroczny riff i nagle japoński xD.
    Nie wstydzę się swojej polaczkowości, nawet o tym gdzieś już pisałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ej, no ja bym płakała, jakby mi mama dała na imię Daisuke. Już lepsze te Brajany, Jesiki albo Kewiny. : DDD

    OdpowiedzUsuń
  15. Rasistka, homofob, nacjonalistka i ksenofob- to chyba najlepsze określenia opisujące dziewczynkę prowadzącą tego bloga. Jest mi przykro, że w Żyrardowie mieszka taka osoba. Jesteś biedna koleżanko, że nie możesz w inny sposób wyrażać swojej niechęci.. Żal mi cię po prostu. Ale tutaj jest wolność słowa także nic niestety nie poradzimy na to moi drodzy NORMALNI ludzie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubisz Azjatów. Nie musisz być tolerancyjna, ale nie znaczy to, że musisz zachowywać się od razu jak rasistka. Rasiści dla mnie nie są ludźmi, stawiam ich niżej niż zwierzęta. Wyraź swoją opinię, ale daj żyć innym. To co napisałaś, to dla mnie jakieś fantazje, teksty zagadki. Zarzucasz swoimi wymysłami, daj jakieś dowody. Moi znajomi byli w Japonii i mówili, że tamci ludzie są dla nich mili. Nie podoba ci się styl jaki prezentują J Rockowcy. Wyobraź sobie, że już wcześniej i to znacznie panował taki styl, wśród muzyków między innymi z USA, wykonujących rock czy hard rock. Uważasz, że według Japończyków Hendrix to ćpun nieumiejący grać. Pokaż mi kto to napisał. Jeśli uważasz, że Japończycy cenią tylko rodzimych wykonawców to jesteś w błędzie. Na ich ziemiach witał Kiss, czy chociażby Polski Vader. Jak to możliwe, że metal jest grany po Japońsku? Tak samo jak po norwesku, niemiecku, rosyjsku, irańsku czy po polsku. Tekst o gotowanych psach i płodach jest żałosny nie śmieszny. Wybacz, nawet w cyrku by się z ciebie nie śmieli. Wypowiedzenie wojny przez Japonię to też tylko twoja hipoteza.

    Piszesz, żeby być dla ciebie tolerancyjnym. Wybacz, ja nie będę tolerancyjny dla rasistów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wole już rasizm, niż tolerowanie dziwactwa. Tekst o gotowanych płodach niestety jest prawdą, niejedna afera była na ten temat.
    Albo przymusowe aborcje, to takie fajne?
    Metal, ani nawet grany po japońsku po prostu, nie brzmi dobrze, dla mnie. Nie wiem czy zauważyłeś, że to ja prowadzę tego bloga, nie Ty i dzielę się swoimi poglądami nie Twoimi. I nie, nie brzmi tak samo jak po polsku, tylko gorzej - niestety.
    Japończycy wcale tak nie twierdzą, ogarnij to zdanie jeszcze raz i zastanów się nad swoją zdolnością czytania ze zrozumieniem.
    Styl panował? A co mnie obchodzi, że panował. Cały czas jest tak samo śmieszny i pedziowaty.
    Za nic się ma do klasy jaką reprezentowała Audrey Hepburn, czy dzisiaj Dita von Teese.
    Było w Ameryce i co z tego? Aż tak polaczkowość mnie nie przeżarła, nie wszystko co z zachodu lepsze : >

    OdpowiedzUsuń
  18. Psinko? Mhrrr, jak słodko. Ech, i tylko jedno zdanie do mnie, a tak się miło zapowiadało. Czuję się niedowartościowana.

    Ach, tak, tak. Na półce, w słoiku z formaliną, podpisany. Takie w słoniowym stylu, c'nie?

    WilczycaAurea znów~

    OdpowiedzUsuń
  19. Biorąc pod uwagę, że cała wypowiedź miała jedynie sześć, to i tak nieźle. Było by więcej, jakby rzeczywiście było na co odpowiadać. Nie wiem czego się spodziewałaś, wojny na dissy, freestyle?

    Słoik z formaliną to ja przepraszam bardzo, ale skąd sobie wzięłaś, bo nie kumam.

    Piąte zdanie, dobrze? Masz szóste i już nie płacz.

    OdpowiedzUsuń
  20. Te gotowane płody o których mówisz były i w Chinach i Japonii czy tylko w Chinach?

    Odnośnie do metalu, okej masz prawo powiedzieć, że jest dla ciebie słaby. Pytałaś się jak może być grany po Japońsku. Ja ci napisałem że tak samo jak Rosji, Polsce i nie tylko. A ty mnie teraz przekonujesz, że jest nie brzmi tak jak Polski. Teraz mam prośbę, pokaż mi gdzie napisałem że brzmi tak samo jak po Polsku. I lepiej zaznajom się się z muzyką metalową, a dopiero potem ją oceniaj, bo założę się, że nie słuchasz za bardzo tego gatunku i nie znasz zbyt wielu zespołów.

    Co do opinii Japończyków, to zrób ankietę, bo też twoje przypuszczenia.

    ,,Japończycy wcale tak nie twierdzą, ogarnij to zdanie jeszcze raz i zastanów się nad swoją zdolnością czytania ze zrozumieniem. "

    Ty się zastanów nad tym co piszesz, bo twoje teksty są bardziej zakręcone niż japońskie pismo. Jeżeli uważasz że tak nie twierdzą, pokaż mi to, a nie przekonuj na siłę bez zbitych dowodów.

    ,,Styl panował? A co mnie obchodzi, że panował. Cały czas jest tak samo śmieszny i pedziowaty. "

    No to skoro cię on nie obchodzi, to po co jedziesz po Japończykach? To tak jakbym miał wyjebane na to że zarabiam mało a się burzył że nie dostaję tyle ile chcę.

    Co do przymusowych aborcji, nie pisałem, że są fajne. Założę się, że chodzi ci o to, że w Chinach każda rodzina może mieć tylko jedno dziecko. Jest takie ograniczenie praw człowieka w Japonii?


    W ogóle mając twoje podejście można by napisać serię książek o twojej osobie.

    OdpowiedzUsuń
  21. chcial ktos cieszkiej muzyki Japonskiej?
    http://www.youtube.com/watch?v=WioKSZaLd2c
    to niech se poslucha.

    poza tym czyta sie DAJSKE. zreszta jak mamy byc tolerancyjni wobedz ciebie skoro sama jestes nietolerancyjna suka.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kotek, ja piszę nie recytuję.
    00:42 sec, więcej nie wytrzymałam. To źle. Już Dunkelheit bardziej do mnie przemawia, chociaż trochę strach po nocy, samej w domu słuchać.
    Ta muzyka to jazgot. Co uważam, za dobrą?
    Przede wszystkim klimatyczną, nie do podrobienia. Nie widzę różnicy pomiędzy tymi laskami z penisami, wszystko 'na jedno kopyto'.

    Do poprzedniego pana. Płody w Chinach, nie mów, że to nieprawda, bo chyba każdy już o tych zwyrodnialcach słyszał.

    Niestety żółtki się mnożą i co myślisz? Zajdzie taka w ciąże i jej tak po prostu pozwolą urodzić? Śmieszne. A słyszałeś o tym, jak pierworodne dziewczynki są zabijane, bo to szczęście dla rodziny urodzić chłopca jako pierwszego?
    Żeby mieć kolejne dziecko trzeba wpłacić sporą karę, nie wszystkich na to stać. Aborcja tańsza.
    Nie napisałam, ze styl mi zwisa, a to, że był Ameryce, żłobie.

    A i do mojej znajomości muzyki. O nią się nie martw, jest na dobrym poziomie. Znacznie lepszym od wszechobecnych fanów ciężkiej muzyki, którzy myślą, że po zakupie koszulki Slayera respekt im rośnie o czterdzieści procent. A pięćdziesiąt po zakupie glanów. Zapuszczenie włosów niestety, czasochłonne, więc są maksymalnie za ucho. Ale to temat na osobną dyskusję :>.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dajsuke, ty pieprzony nietolerancyjny śmieciu.
    Jedyną samicą psa była tutaj Wilczyca, więc z określeniem 'suka', kieruj się tam. Z tego co zauważyłam jestem gatunku ludzkiego. Ewentualnie warzywko, Marchewka lubią wołać.

    Jak możesz nie tolerować innego człowieka? Halo, ja też mam uczucia. Jestem taka, biedna, nierozumiana, nietolerowana.
    To jest to samo.
    Nie latam z kałachem [aczkolwiek, chętnie zabrałabym jakiegoś arabowi spod kebaba. wiem, że je tam chowają], a jedynie WYRAŻAM SWOJĄ OPINIĘ.

    Najpierw naucz się akceptować ludzi którzy Ci przeszkadzają i krytykują, a dopiero pieprz mi o tolerancji.
    Nie lubię półśrodków.
    Ja się chociaż do rasizmu przyznaję.

    OdpowiedzUsuń
  24. Daisuke sama ciężka gra gitarowa nie czyni muzyki ciężka, twoim ukochanym żułtasą brak DESTRUKCYJNEGO GŁOSU!

    http://www.youtube.com/watch?v=Mqsd5Z8-czg

    Znajdź mi takich japońców

    OdpowiedzUsuń
  25. W tym momencie jesteś bezczelna... Myślisz, ze ktokolwiek będzie cie tolerował, złudne marzenia... Napisałaś w swojej notce, ze nie jesteś tolerancyjna, więc nie oczekuj zrozumienia od innych. Chcesz być tolerowana to nie dyskryminuj innych! Nikt ci nie każe kochać Japończyków czy też słuchać J-rocka. Przemyśl sobie lepiej czego ty chcesz od życia... Nie zaliczaj też siebie to gatunku ludzkiego, co najwyżej do rodziny małp naczelnych, która opanowała zdolność wydawania dźwięków artykułowanych...

    J.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zabawne, że 'ludzkich' uważa się zjadaczy płodów i pjesów, a 'nieludzkich' ludzi którzy tego nie popierają.

    CZY WY DO KURRRWY NĘDZY NIE MOŻECIE POJĄĆ, ŻE NIE WYMAGAM OD WAS SZACUNKU?
    Nawet go nie chcę.

    Tylko nie pierdolcie o tolerancji, nie róbcie z siebie Matek Teresek i Janów Pawłów tylko dlatego, że ICH tolerujecie.
    Już napisałam - najpierw nauczcie się akceptacji dla WSZYSTKICH, a dopiero później uczcie tego innych.

    Ja nie zamierzam ani Was tolerować.
    Różnica między nami jest taka, że ja się do swojego dyskryminowania przyznaję.

    Nazywasz mnie małpą, bo nie lubię fałdu mongolskiego i uważasz, że to ok? Czym to się różni od nazwania murzyna szympansem, albo asfaltem?

    Jebać Wasze półśrodki i pół tolerancję.

    Wolę być rasistką i się do tego przyznawać, niż udawać pożal się Boże ambasadora pokoju.

    DZIĘKUJĘ, DO WIDZENIA. Większość z Was zna mój profil na facebooku, chętnie żale przyjmę.
    Nie chce mi się już co pół godziny sprawdzać, czy nowy rozwścieczony pseudojapończyk się udzielił, czy też nie.

    Nie miałam zamiaru żadnego z Was bezpośrednio wyzywać, ale skoro 'suka' i 'małpa' jest ok, to nie pozostaje mi nic innego jak powiedzieć:
    nara cwele.

    OdpowiedzUsuń
  27. Och, teraz czuję się dowartościowana : D Ach, nie chce mi się tłumaczyć. Słuchasz Słonia, powinnaś kojarzyć. Dziękuję, dobranoc.

    WilczycaAurea

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurwa to nie jest forum poglądowe chcecie to kurwa założe forum lub bloga anty żółtkom i wtedy ok możemy się pokłucić a Wy skurwysyny żeście się zgadali na Ade i ją męczycie nie podoba się to WYPIERDALAJ !!! A tak poza tym Daj-suke chuj Ci w dupie pułgłówku ten jch "matal" jest do dupy ja ich tekstami moge się w kibli podcierać a nie kurwa słuchać.

    OdpowiedzUsuń
  29. Argumenty obu stron tu przedstawionych wyglądają mniej więcej tak:
    A. Japończycy są źli, bo są Japończykami
    B. Japończycy są dobrzy, bo są Japończykami
    No proszę państwa, już pominę te pociski i przekleństwa, reprezentujmy jakiś poziom kultury, ludzie patrzą. Projapończycy, skoro tak Wam się nie podoba obrażanie Azjatów, to czemu tolerujecie obrażanie Ady? Toż to hipokryzja w najczystszej formie. Antyjapończycy, na czele z Adą, nie każę ci Azjatów lubić, tak jak i nie mogę nic kazać komukolwiek innemu. Spróbuj jednak AŻ TAK nie uogólniać, w Azjii żyje 60% ludzkości, dla rasy żółtej przypada, powiedzmy, jakieś 40%. W takim mrowiu SĄ normalni ludzie, jest ich większość zapewne, ale podobnie jak w Polsce zauważani są zawsze najwięksi idioci (tak swoją drogą projapończycy, idiota a głupek to różnica rzeczywiście kolosalna). Możesz, droga Ado, powiedzieć że jestem spaczony przez mangę i anime, ale z drugiej strony znamy się na tyle długo, iż myślę, że mi wybaczysz :P
    Dziękuję za uwagę,
    Frytas

    OdpowiedzUsuń
  30. Oczywiście, że są źli bo są Japończykami. Tak samo jak Arabowie [widziałam ostatnio, jak już kałacha wyciągał obok kebaba na Śródmieściu, strzeżcie się przed allahakbarami].
    Ale wolę już polskich Obrońców Krzyża, niż japońską laskę wpierdalającą arbuza. [Na Smogu to chyba było?].

    Na temat ich hipokryzji napisałam już kilka ładnych komentarzy. Niestety, żaden nie został zrozumiany.

    Nie jesteś spaczony. Przykład? Ja lubię chociażby pająki, a dodatkowych par nóg sobie nie doczepiam, żeby się do niech upodobnić, tak jak to praktykuje spoora ilość pseudojapończyków.


    Btw, ten szpadel to sobie możecie wepchnąć aż do okrężnicy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Po pierwsze nazwałam cie MAŁPĄ NACZELNĄ to nie jest raczej obraźliwe gdyż do tej rodziny zaliczamy również homo sapiens. Mogłabyś już się bardziej obruszyć na fakt iż uznałam że jedyne co potrafisz to paplać co ci ślina na język przyniesie. Tylko potwierdziłaś moje spekulacje :)
    Ja nawet nie czepiam się że nie lubisz Japończyków, masz do tego prawo. Nie podoba mi sie bardziej sposób w jaki to wyrażasz. Wszystko kategoryzujesz i dyskryminujesz. Jesteś uczennicą LO więc otwórz morze troszkę szerzej te swoje oczy i skończ z tymi stereotypami to było dobre w czasach komunizmu...
    W jednym muszę też ci przyznać rację. Nie należy tolerować niektórych zachowań, chociażby ta sprawa zup z płodów. Też tego nie pochwalam ale nie można obciążać całej rasy za coś czego dopuszczają się jednostki. W każdym kraju sę ludzie dobrzy, pomocni, uczciwi, ale zdarzają się też prawdziwe szuje i potwory. Nic na to nie poradzimy.
    Mówisz żebyśmy Cię nie obrażali ale przedtem sama nazywałaś nas pseudożółtkami. nie miej więc pretensji, ze my wyrażamy się obraźliwie względem ciebie.

    J.

    OdpowiedzUsuń
  32. Skoro tak Cię boli to, że Cię obrażają, to czemu sama to robisz? Jeżeli się czegoś nie pochwala, to i się tego nie powiela. Odniesienie do LO jest nieco żałosne, ignorantem można być i po wyższych studiach. Co do twej wypowiedzi na temat komunizmu to nie wiem o co Ci chodzi. Już pominę to, że projapończycy z chęcią w tej dyskusji używają argumentu o tym, jak to Ada się czuje lepsza/alternatywna bo słucha jakiejś tam muzyki, toż to stereotyp w najczystszej formie. Może jednak bylibyśmy tak dobrzy i przestali być hipokrytami pierwszej wody, hm?
    Z szacunkiem dla obu stron,
    Frytas

    OdpowiedzUsuń
  33. Okey, przeczytałam wszystko i ty poprostu jesteś spaczona.

    Co do J-metalu to proszę:
    http://www.youtube.com/watch?v=N332h6U-gEo&feature=related

    Czy widzisz tam jakiś j-metali wyglądających ja kobiety??

    A co do reszty nie wiem czy zauważyłeś ale cały czas myliś Japonie z Chinami i Wietnamem, a to wcale nie jest to samo.
    Po za tym:
    あなたはばかとあさいです。

    A i powiem Ci tyle, że to że lubisz Mudżinów, a reszty nie nie robi z Ciebie od razu nie rasistki. Ja np. Nie mam problemu z niczym. Lubie obco krajowców (za niektórymi bardziej lub mniej przepadam), ale wszystkich toleruję. Idąc dalej, jesteś homofobem tak? No cóż to smutne że nie możesz NAS zaakceptować. Ale coż za nim poglądy ludzi na te wszystkie tematy się zmienią musi minąć trochę czasu. To wszystko przez podziały które miały miejsce nie dawno na świecie. Co jeszcze moge powiedzieć, zauważ żę gdybyś nie Japończycy nie miała byś się z czego śmiać. + Zapewne to że to napisałaś, tak miało być, rozgorzała taka dyskusja, budda napewno tego chciał. A pozatym założe się że z czasem zmienisz zdanie i wierze że się tak stanie. Ja naprzykład przez to co robię próbuję dążyć do Nirvany bo tak nakazuje moja religia. Każdy poprostu musi się dobrze czuć z tym co robi. Jeśli ty dobrz czujesz się obrzucając błotem innych to twoja sprawa. Mam nadzieje, że jednak zmienisz naprawdę zdanie, a jak nie to chciałabym żebyś skończyła jako samotna staruszka z gromadą kotów, bez potomstwa i perspektym na dlasze życia.
    wierz mi KAZDY MA PRAWO DO MIŁOŚCI I JAKICH CHCE POGLĄDÓW i jeśli jesteś tolerancyjna poprostu przyjmiesz to do wiadomości, wieśniaczko.

    Pozdrawiam
    Yuki, zagożała fanka cycków i penisów XD

    OdpowiedzUsuń
  34. A nie jesteście pseudożółtkami? Nie macie z nimi nic wspólnego poza wiernym naśladowaniem.
    Równie dobrze mogłabym przefarbować włosy, umalować się i twierdzić, że jestem Marilyn Monroe.

    NIE POWIEDZIAŁAM, ŻE NIE JESTEM RASISTKĄ. JESTEM I NIE ZAMIERZAM TEGO PO RAZ SETNY POWTARZAĆ.

    Jestem również homofobem, ale skoro Ty lubisz wylizywać waginy no to co ja Ci na to poradzę? Mogę Ci co najwyżej dildo sprezentować, takie na szelkach. Co byś się mogła poczuć.. normalnie.

    Nie podążaj za Nirvaną, a za nirwaną. Chyba, że chcesz skończyć jak ten idiota, Kurt.

    Świat opiera się głównie na stereotypach, sami je reprezentujecie. Ja się chociaż do tego przyznaję.

    A i mam znajomych z tego samego LO i to najwięksi antysemici, rasiści, homo i ksenofoby jakich znam. :>

    OdpowiedzUsuń
  35. Ehhh . . .
    Młoda i głupia,
    ale co zrobić z takimi wieśniakami.
    Nic. Tylko patrzeć jak będą się topić w swojej głupocie.

    Co do Wagin i dido, miło wiedzieć że miałaś w tym kierunku doświatczenia.

    Pozdrawiam
    Yuki - Bisexualistka tak w ogóle XD

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie, niestety doświadczeń [polska język nie być trudna]. Co za żałosny pocisk.
    A ty stara i mądra? Spoko.

    Jestem młoda i głupia. Kurwa, jeszcze będę tęsknić za tym wiekiem. <3
    A wieś jest świetna.

    Yuki? Chyba ktoś tak nazwał swojego kota z tego co pamiętam.
    Nie sądziłam, że będę uczestniczyć w wojnie na pociski godnej przedszkola.
    Spoko, umiem i tak.
    JA PRZYNAJMNIEJ JESTEM ŁADNIEJSZA. Ha, fajnie?
    A TY JESTEŚ BRZYDKA I LIŻESZ PICZE. Ha, jeszcze fajniej.

    kurwa kończę to, bo jak zwykle 60% Was uzna powyższe kilka zdań za szczere. 'Bezcenne rozmawiać z kimś kto nie widzi Twojej ironii'.

    jeszcze raz: nara cwele.

    OdpowiedzUsuń
  37. no coment but i'm at your age
    i'm in LO
    XD

    A nieważne . . .
    jeszcze przyjdzie czas

    OdpowiedzUsuń
  38. Obawiam się, ze do ciebie żaden argument nie przemówi...
    Frytas mnie wcale to nie boli może sobie mieć o mnie opinie jaką chcę. Mnie chodziło raczej o to żeby nie miała pretensji że jest obrażana skoro robi to samo... Co do komunizmu i stereotypów chodziło mi to że to co powie WIELKI BRAT ROSJA zostaje od razu przyjmowane za pewnik. Cóż czasy się zmieniły mamy demokracje każdy może mieć swoje poglądy szkoda tylko, ze opiera je na starych wizjach INNY ZNACZY GORSZY.
    Ada nie próbowałaś nigdy zgłębić tej kultury i jej nie rozumiesz to tobie wydaje się dziwne dla nich to na porządku dziennym... Nie mam tu na myśli jakichś skrajnych aktów pozbawionych jakiejkolwiek moralności.

    J.

    OdpowiedzUsuń
  39. ,,Niestety żółtki się mnożą i co myślisz? Zajdzie taka w ciąże i jej tak po prostu pozwolą urodzić? Śmieszne. A słyszałeś o tym, jak pierworodne dziewczynki są zabijane, bo to szczęście dla rodziny urodzić chłopca jako pierwszego?
    Żeby mieć kolejne dziecko trzeba wpłacić sporą karę, nie wszystkich na to stać. Aborcja tańsza."


    Ja się ciebie zapytałem, czy tak jest w Japonii. A ty dalej i to samo, no w końcu dla ciebie Chińczyk i Japończyk to to samo...


    ,,A i do mojej znajomości muzyki. O nią się nie martw, jest na dobrym poziomie. Znacznie lepszym od wszechobecnych fanów ciężkiej muzyki, którzy myślą, że po zakupie koszulki Slayera respekt im rośnie o czterdzieści procent. A pięćdziesiąt po zakupie glanów. Zapuszczenie włosów niestety, czasochłonne, więc są maksymalnie za ucho. Ale to temat na osobną dyskusję :>."


    Jeżeli uważasz, że jestem jakim mega fanem Slayera, to się mylisz. Lubię ich muzykę, ale nie znaczy to, że jest to dla mnie zespół numer 1. Uważasz się za znacznie lepszą fankę muzyki metalowej od innych fanów. I co myślisz że kogoś to obchodzi? To tylko twoja opinia, że jesteś kimś LEPSZYM.


    ,,Z tego co zauważyłam jestem gatunku ludzkiego. "

    To smutne naprawdę :<


    ,,Ja się chociaż do rasizmu przyznaję. "

    Tylko za klawiaturą jak mniemam, chętnie zobaczę jak to mówisz na żywo.

    Poza tym, nietolerancja i rasizm to dwie odmienne rzeczy. Można zaakceptować nietolerancję, ale rasizm nie. Rasizm należy tępić. Stawiam to na tej samej półce co terroryzm itp.


    ,,...nie toleruję arabów..."

    Czyli według ciebie każdy arab to terrorysta jak mniemam?


    ,,CZY WY DO KURRRWY NĘDZY NIE MOŻECIE POJĄĆ, ŻE NIE WYMAGAM OD WAS SZACUNKU?"

    Ależ to pojmujemy. Ciebie raczej boli to, że po to tobie ludzie jadą. Dziwne?


    ,,Ja nie zamierzam ani Was tolerować.
    Różnica między nami jest taka, że ja się do swojego dyskryminowania przyznaję."

    Ja tak samo przyznaję się do tego, że nie będę ciebie tolerował.


    ,,Nie miałam zamiaru żadnego z Was bezpośrednio wyzywać, ale skoro 'suka' i 'małpa' jest ok, to nie pozostaje mi nic innego jak powiedzieć:
    nara cwele."

    Pokazujesz poziom niższy niż dno piaskownicy.


    Dziwisz się, że ludzie po tobie jadą?


    ,,Kurwa to nie jest forum poglądowe chcecie to kurwa założe forum lub bloga anty żółtkom i wtedy ok możemy się pokłucić a Wy skurwysyny żeście się zgadali na Ade i ją męczycie nie podoba się to WYPIERDALAJ !!!"

    To załóż, chętnie się tam podzielam. Wypierdalaj równie dobrze wam możemy powiedzieć, wam się też coś nie podoba jakby nie patrzeć.


    ,,ja ich tekstami moge się w kibli podcierać a nie kurwa słuchać."

    Na papier toaletowy już nie stać?


    ,,A nie jesteście pseudożółtkami? Nie macie z nimi nic wspólnego poza wiernym naśladowaniem.
    Równie dobrze mogłabym przefarbować włosy, umalować się i twierdzić, że jestem Marilyn Monroe."

    Wyobraź sobie że nie. Ja lubię kulturę japońską, nie mam nic do Japończyków i się do nich nie upodabniam. Kolejna nietrafiona hipoteza. Możesz się malować, i upodobnić do Marylin Monroe i stwierdzić że nią jesteś. Nikt i nie broni. Jedni uznają że wyglądasz jak ona, inni nie i tyle.


    ,,A i mam znajomych z tego samego LO i to najwięksi antysemici, rasiści, homo i ksenofoby jakich znam. :> "

    I to jest powód do dumy? Równie dobrze można przyznawać się do tego, że się kradnie, gwałci dzieci, bije słabszych. Gratuluję znajomych.


    ,,JA PRZYNAJMNIEJ JESTEM ŁADNIEJSZA. Ha, fajnie?
    A TY JESTEŚ BRZYDKA I LIŻESZ PICZE. Ha, jeszcze fajniej."

    Nie masz argumentów i obrażasz innych.



    A teraz żeby nie było, nie toleruję zabójców, rasistów, terroryzmu, ksenofobów, sytuacji politycznej w Chinach, ograniczania praw człowieka.

    OdpowiedzUsuń
  40. O i biedna Adrianna ucichła, czemu nikt jej nie toleruje. :<

    OdpowiedzUsuń
  41. Można powtarzać raz. Można trzeci, ale za setnym już się nudzi.
    Nikt mnie nie toleruje? Akurat toleruje mnie znacznie więcej osób niż Was. Bo raz słyszałam, że jesteście tylko mniej płaczliwą wersją emo? Bu, emo zrobiło się passe, to jest się dżi :D
    Wystarczy spojrzeć na wcześniejsze komentarze.

    Nie napisałam idioto, że jesteś fanem slejera, PODAŁAM PRZYKŁAD OGÓLNY. Czytanie ze zrozumieniem, powtarzam. A, oczywiście, że się czuję kimś lepszym od wszystkich. Jestem narcyz, wolę to od fałszywej skromności.

    Nie napisałam, że jestem ładniejsza po to, żeby pocisnąć i obrazić, a raczej obśmiać sposób w jaki Yuki zasugerowała moje bycie lesbą. Argumenty się kończą, zaczynają się obelgi . Czytanie ze zrozumieniem #2.
    'jak zwykle 60% Was uzna powyższe kilka zdań za szczere. '

    Chętnie zobaczysz jak to mówię na żywo? Proszę bardzo, powiem to samo. Nie sugeruj mi tchórzostwa - to nie ja jestem anonimem.

    Czy jest w Chinach, czy Japonii? Już mówiłam - dla mnie żółtek to żółtek. Uprzedzę Cię, wiem, że jestem ignorantką i jest mi z tym dobrze.

    Na temat rasizmu też się już wypowiadałam. Nie trawię hipokryzji. Jak nie tolerujesz wszystkich to nie ucz tolerancji innych.
    'Jak ktoś jest bez winy to niech pierwszy rzuci kamień', tak? Nie wierzę, że żaden z Was chociaż raz nie wyśmiewał się z blachar, czy technołomów. Też się od nich uważacie za lepszych, ale mi zarzucacie zadufanie.
    Tylko ja się do tego przyznaję. Jestem w sobie zakochana wręcz, czuję się zajebista i zajebiście. I jestem z tego dumna.

    Reprezentuję niski poziom? Punkt widzenia, zależy od kąta patrzenia. Dla osób podzielających moje zdanie to Wy się błaźnicie.

    A widzisz, nie tolerujesz kogoś. To czemu mi to wytykasz? Uważasz, że to mniejsze zło? Nietolerancja, jak nietolerancja.
    Ja tylko wyrażam ją.. szerzej i otwarciej. I wobec większej grupy osób. :>
    I znowu nawiążę do Pisma Świętego. Zadrę widzisz w moim oku, a belki w swoim nie.


    Nie miałam zamiaru więcej pisać, ale napisałam. Ostatni komentarz to może marna, ale prowokacja. I zadziałał.
    Nic świeżego nie wnosicie poza powtarzającym się motywem:
    - mojego rasizmu
    - mojej ignorancji
    - mojej głupoty
    - źle zinterpretowanej wypowiedzi
    Niczego nowego mi niestety nie powiedzieliście, bo z trzech pierwszych punktów zdaję sobie sprawę. :)

    Mam nadzieję, że więcej nie będę tu pisać. Nie chce mi się. Do trzydziestego piątego komentarza jeszcze dawałam radę. Teraz to już się zrobiło nieco nudne, jesteście monotonni. Powtarzacie się.

    Nara.

    OdpowiedzUsuń
  42. o mój boże, ludzie mnie przerażają, Polacy nie gęsi swój język mają. rozwijając to, zacznijcie bardziej szanować swój kraj i swoją kulturę. lubicie j-rocka ok. lubię zagraniczną muzykę, ale bez przesady... kocham mój kraj i szanuję ludzi, którzy o niego walczyli, z każdym dniem staram, być bardziej godny miana Polaka. dlatego możecie nazywać mnie rasistą, ale nie chciałbym, żeby moja ukochana Ojczyzna nie była wiecznie bombardowana przez tak żałosne formy kultury jakie docierają do nas z całego świata, a teraz nawet rodzi się w sercu naszego Pięknego kraju. apeluję o jedno: zachowajcie swoją godność i skończcie tą żałosną dyskusję. pozdrawiam fanów i nie fanów różnych odmian (moim zdaniem chujowej (TYLKO MOIM ZDANIEM!!!))muzyki

    m.

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie tylko Twoim zdaniem, my darling ;*

    OdpowiedzUsuń
  44. A ja powiem tylko tyle, że jesteś popieprzoną suką, która nie ma o niczym pojęcia, weź Ty się lepiej zajmij sobą i nie pisz o rzeczach, o których ktoś TWOJEGO POKROJU pisać nie powinien. Rzygać mi się chciało przy każdym Twoim słowie... Pojechałaś po wszystkim i myślisz, ze jesteś fajna, ORYGINALNA? Weź się kobieto zastanów... Przypieprzyłaś się do azjatyckich chłopaków, a podaj mi chociaż jeden przykład POLACZKA, który dorównałby zdolnościami i chociażby urodą jednocześnie wielu Azjatom. W POLSCE chłopaki to dresiki, puści jak sto nieszczęść, jedynie ci po 25 niektórzy mają coś w głowie. puścizna i zacofanie, słuchają hip hopu albo techniaw, palą piją klną plują.. to ma być fajne? do tego jeszcze mówią 'weszłem'... niech się najpierw tego swojego JĘZYKA nauczą...
    Moim zdaniem twoja jakże żałosna i godna zdeptania wypowiedź jest całkowicie, zupełnie niewarta uwagi i na pokaz. Nie ma to jak poglądy jakiejś jak sama okresliłaś PUSTEJ gówniary. własnie tego nie lubię w takich pojebanych polkach jak ty, że te które nie próbowały i niczego o tym nie wiedzą, potrafią jedynie przypierdalać się do 'żółtków'. Zazdrościsz im, że tak gadasz? Błagam cię, nie umieszczaj w internecie takich bredni, bo niektórych, którzy wiedzą cokolwiek na ten temat szlag trafia. Psychiatrę polecam, jak masz jakieś kompleksy albo coś. Na pewno Ci pomoże.

    Pozdrawiam, Yuuki. ^^

    OdpowiedzUsuń
  45. głupota ludzka nie zna granic... oceniasz nie znając kultury, patrząc przez pryzmat tych wszystkich stukniętych nastolatek które podniecają się każdą mangą albo wokalistą j-rockowym... może przed umieszczaniem takiego postu przydałoby coś więcej dowiedzieć się o Japonii i kulturze japońskiej? osobiście ja jestem dumna że jestem polką ale to nie znaczy że mam jeździć po innych nacjach.. a Ty już w szczególności jeśli nie masz o tym kraju zielonego pojęcia... co do tych naukowców to zauważ ile polskich naukowców siedzi w USA i ich osiągnięcia są wpisane na liste osiągnięć Ameryki nie Polski.. co do rasizmu 'żółtków' jak to określiłaś to owszem ale nie Japonia tylko Korea Północna.. ale to też nie ich wina tylko ich stukniętego dyktatora.. mówisz o technologi a zastanawiałaś się skąd masz telewizor albo telefon? większość telefonów na naszym rynku jest produkcji Koreańskiej albo Japońskiej, więc jeśli tak ich nienawidzisz i tej ich technologi to po co z tego korzystasz? krytykujesz ich muzykę nie znając jej, ze śmiesznie brzmi po japońsku. dla Amerykanina czy Szweda czy kogoś tam innego taka muzyka po Polsku może śmiesznie brzmieć nie uważasz?
    Proponuje trochę postudiować atlas geograficzny bo Chiny, Japonia i Korea to zupełnie inne narody.. nie mówiąc już o kulturze.. w mediach albo w jakimś szmatławcu napiszą że w Chinach jedzą psy i wszyscy w to ślepo wierzą.. smutne że w tak PIĘKNYM kraju jak Polska żyją tacy ludzie jak Ty.. spoko wolność słowa i poglądów rozumiem, ale jak Ty byś się czułą jakby tak ktoś o Polsce napisał? a prawda jest taka że w Japonii bardzo sobie cenią Polskę i polską muzykę.

    OdpowiedzUsuń
  46. Droga Adrianno powiem krótko. Żal mi i wstyd za takich ludzi jak Ty - pseudopatriotów.

    Pozdrawiam, M

    OdpowiedzUsuń
  47. Szkoda słów, nie wiem po co Wy to komentujecie. Pusta, zakłamana dziewczyna próbuje się wyżyć, przykre.

    Pozdrawiam,
    G.I.

    OdpowiedzUsuń
  48. po pierwsze : twoja ukochana zielona herbata pochodzi z Japonii^^
    po drugie: nie znasz nie oceniaj i zanim zaczniesz pisać na jakikolwiek temat to dokładnie się z nim zapoznaj i nie wsadzaj wszystkiego w jeden worek z napisem "żółtki"
    a po trzecie: jeśli sprzątasz przy demonologii, gdzie piosenki mają np takie słowa:
    "Rozebrał ją do naga żeby nie pobrudzić sukni
    Przeniósł ją do kuchni, położył na stół
    I z perfekcją chirurga rozciął śliski brzuch na pół
    Powoli jak żółw zaczął wyjadać trzewia
    Zaplątał się w jelita niczym w korzenie drzewa
    Zakochany dewiant taplał się w jej flakach
    Śmierć najukochańszej to ponadczasowa strata
    Chwilę jeszcze płakał, rozstanie go zasmuca
    Silnym pociągnięciem wyrwał z klatki piersiowej płuca
    Nieżyjąca muza obserwuje jak jej miły
    Pozbawia jej czterech kończyn przy pomocy piły
    Fioletowe żyły i zgniły odór mięsa
    Nie przeszkadzały mu w jedzeniu swej wybranki serca
    W ten sam dzień jeszcze kupił formaliny słoik
    Oddzielił głowę od ramion gwiżdżąc przy tym jak słowik
    Postawił na nocny stolik pamiątkę po swej bogini
    Żeby już do końca życia pozostała przy nim
    Siny ochłap skóry z kośćmi wrzucił do pieca
    Wyciął jeszcze tylko kruki, które nosiła na plecach"
    to ja sie nie dziwie ze masz tak narąbane w głowie ;/ j-rock przy tym jest miodem dla moich uszu

    po czwarte: jest mi cholernie przykro ze w Polsce są tacy ludzi jak ty

    powodzenia w życiu...

    OdpowiedzUsuń
  49. tak, mi też jest przykro... i właśnie za takich polaków jest mi wstyd ... No ale cóż, nie wszystkich Bóg obdarzył rozumem... Tobie widać pożałował

    i może nastepnym razem wczuj sie w klimat zanim napiszesz coś tak pojebanego i żałosnego

    OdpowiedzUsuń
  50. hie hie hie... twoje teksty bolą mnie w oczy. a ty zaakceptowalaś, jak to okreslasz, "żółtków"? z twojej wypowiedzi wynika, ze nie. więc co ty mi tu pierdolisz dziewczynko?

    OdpowiedzUsuń
  51. hłe, hłe. nie potepiam, nie pochwalam. kwestia pogladów. jesli jednak wspominasz o historii japońców (samurajów i innych takich...) to miej chocby małe pojecie o nich. Obecna Japonia pod wzgledem abusrdu i (z europejskiego punktu widzenia) idiotyzmu, nawet troszeczke nie dorównuje tej sprzed paru wieków. poczytaj troche o ich historii, smiechu co niemiara, słowo;>
    niezaleznie od wielu zdan, faktem jest ze japonia to inny swiat, prawie jak inna planeta. My nie rozumiemy ich mentalnosci a oni naszej. to co jest kulturowo importowane od zółtkow do krajów ameryki czy euorpy to inna kwestia. to tak, jakby do azji ipmortowac z ameryki samych dżastinów biberów. owszem, wiecej takich dzastinów znajdziesz u japonców, no ba... j-rock chociazby to taki kiczowaty amerykanski pop. nie mamy niestety wpływu na to czym nas karmia róznorakie media, i dlatego z japoncami kojarzy nam sie to co wypisałas w blogu (przyznam się, nie doczytałem do końca...mam kaca i literki ma lataja,). Znam osobiscie Japonca, był moim nauczycielem na studiach. najnormalniejszy gosc na swiecie, nawet przeklnie czasem po polsku;>
    Pozdrawiam
    btw. nawet fajny blog masz

    OdpowiedzUsuń
  52. Skoro jesteś taka dumna ze swoich poglądów to czemu robisz to anonimowo w internecie, może czas na telewizję.
    Zresztą od razu wywali by cię, albo i nawet kare musiałabyś płacić, bo rasizmu nikt nie toleruje.

    Piszesz, że o ni nie wiedzą co to Polska.
    A jeśli jesteś taką patriotką to może słyszałaś o Szopenie, które tam jeszt nawet bardziej popularny niż u nas.

    I jeszcze jedno czemu nie nazwałaś swojego bloga po polsku, dumna Polko

    OdpowiedzUsuń
  53. azjaci piękni? żal... zdolni? znam wielu zdolnych polaków czy chociażby europejczyków. azjaci co najwyżej na siłę chcą udowodnić, że potrafią lepiej, co w efekcie brzmi jak strasznie kiczowato. w ich muzyce brakuje jednej rzeczy. brutalności. i nie mówię tu o charchaniu, napierdalaniu się, czy czymś takim. chodzi mi o tzw. jaja! wybaczcie mi fani j-rocka. ale dla mnie to jest to bardziej rozwinięta muzyka dla dzieci w podstawówce. mówię serio, w podstawówce miałem taką samą a było to w chuj lat temu. i nie wymieniajcie mi tu teraz nazw setek zespołów, które będą mieć "brutalność" bo to się mija z celem. polacy to same drechy? tak się składa, że nie. nie piję na umór, nie pale papierosów, ponadto nie słucham hip hopu. noszę długie włosy, ale nie ubieram się na "metala". w czym jestem gorszy? nie mam skośnych oczu czy damskiego głosu?

    co kraj to inna kultura. nie jestem w stanie pojąć jakim cudem rodząc się w kraju o tak burzliwej przeszłości jak polska, wiedząc jacy bohaterscy, rycerscy potrafią być polacy kiedy tylko zachodzi potrzeba, można zachwycać się krajem, który swoją szlachetność stracił w taki sposób. sprawdzają się słowa moich rodziców. każde nowe pokolenie jest coraz to gorsze, co raz słabsze.

    z resztą co za różnica, za góra 50 lat i tak chiny nas zaleją i wasze wnuki pewnie będą żółte i do końca pojebane, nie śmiem wątpić, że i moje też. mam tylko cichą nadzieję, że nie przyjdzie mi patrzeć na to, jak wszystkie wartości o jakie w życiu walczę giną pod naporem mas mediów.

    pozdrowienia Wielki Biały Ninja

    OdpowiedzUsuń
  54. Chcesz wyrazić swoją opinię i podzielić się nią z innymi? Fajnie, ale nie w ten sposób. Nie lubię szpinaku. I co? Mam pisać na swoim blogu, jaki to szpinak nie jest !@#$%^&** ęd tak dalej? Tak, na pewno przekonam ludzi, żebyśmy wyplenili szpinak z całej kuli ziemskiej co do ostatniego listeczka. Na pewno posłuchają! Rozumiesz, o co mi chodzi? Twoje pisanie przyprawia tylko o mdłości, a poza tym, nic nie wnosi. Ci, którzy mają takie samo zdanie jak Ty się z Tobą oczywiście- i chyba to ma Cię, jak mniemam, dowartościować? Pomyśl chociaż raz, jak wielki wstyd, Patriotko, przynosisz naszemu krajowi. To mi przypomina wyznawców JP. Ach, jak to oni nie cierpią policji... A tylko jak im składaka ukradną, to gdzie od razu biegną? Na posterunek właśnie! Tak samo i Ty. Mogę się założyć, że na palcach obu rąk nie będziesz w stanie policzyć rzeczy pochodzących z Chińskiej Republiki Ludowej. Btw, co do tych płodów... Chcesz powiedzieć, że takie dziwactwa to tylko u nich? Każdy kraj ma coś, z czego nie jest dumny, z tym, że jedni to ukrywają, a inni nie. Poza tym, fakt, że tak źle postępuje 5%, jak to 'pieszczotliwie' nazywasz, "Zółtków", nie oznacza, że cały naród jest zepsuty. Nie mierz wszystkich jedną miarą, żebyś sama nie stała się kiedyś ofiarą takowej nienawiści.

    Ze szczerymi życzeniami zmiany postępowania na lepsze,

    Y.~

    OdpowiedzUsuń
  55. tyle moja droga:
    http://s6.kwejk.pl/site_media/obrazki/18683-f274cbe3c97840768628cc9029726cd6..jpg

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie no.. (*__*) ale mi się humor poprawił! Ja chcę następny post. (^__^) Dziecko Hitlera jest Polką!

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja kocham japońską i koreańską muzykę <3
    CHIŃCZYK I JAPOŃCZYK TO NIE JEST JEDNO!!!!!!!!
    INNA KULTURA INNE NAZWISKA INNE TWARZE I INNY JĘZYK

    OdpowiedzUsuń
  58. Nie widzę sensu jej tego tłumaczyć.. (>__<)

    OdpowiedzUsuń
  59. Nakarmiłam ci rybki na dole strony ;D bo jest ich więcej niż twoich szarych komórek ^^

    OdpowiedzUsuń
  60. Przeczytałam ten wpis. Doszłam do ciekawych wniosków.
    Jedynie osoba głupia (niczym but z lewej nogi) jest w stanie pisać takie nietuzinkowe głupoty. Ba! Żebyś jeszcze miała rację. Żebyś wiedziała o czym piszesz - tak się składa że w wielu miejscach swojej wypowiedzi wkradło się sporo błędów. Na przyszłość: proponuję zapoznać się z tematem o którym piszesz a dopiero później pluć jadem na lewo i prawo.

    Drogie dziecko: pora iść do lekarza - specjalisty. Twoja głowa wymaga leczenia.

    Pozdrawiam.


    PS. Słyszałam od kogoś kto ciebie zna, że jesteś "taka puszczalska sucz"? Może te wylane frustracje (w powyższym wpisie) to nic innego tylko brak seksu? Niech ktoś ciebie przeleci, może zaczniesz pisać logicznie. :>

    OdpowiedzUsuń
  61. Sorry ale przez takich ludzi jak ty ,,dumnych patriotów i rasistów'' nasz kraj zniknął z mapy i teraz wygląda jak wygląda.Dziewczyno najpierw pomyśl a potem coś napisz.Właściwie to wiesz co jest żenujące ,że uważasz się za wielka polkę a nie umiesz napisać poprawnie zdania, jesteś w liceum więc może zachowywałabyś się na swój wiek i przestała tu wszystkich obrażać jak jakiś pięciolatek, któremu zabrali zabawkę.A co do dziecka Hitlera to trafnie ujęte.

    Mam nadzieję,że zmądrzejesz i przestaniesz pisać takie głupoty!

    OdpowiedzUsuń
  62. ale.. to ty Polaków też nie lubisz?
    dziecko Hitlera xD rządzi!

    OdpowiedzUsuń
  63. a jaki masz model telefonu? bo polskich nie produkują..

    OdpowiedzUsuń
  64. kraj zniknął z mapy akurat przez takich jak wy zafascynowanych innymi kulturami bufonami.

    m.

    OdpowiedzUsuń
  65. Aleksandra
    Mam zasadę nie zostawiać śladu na tego typu "blogach", ale zasady są po to by je łamać.

    "Największym głupcem jest ten, kto sądzi, że poza nim wszyscy są głupcami." - Baltazar Gracián

    Pozdrawiam i życzę powodzenia w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  66. "kraj zniknął z mapy akurat przez takich jak wy zafascynowanych innymi kulturami bufonami." - m.

    Kraj zniknął, bo nie potrafiliśmy prowadzić wspólnej polityki w kraju, tylko egoistycznie każdy polak zatracał się w mniemaniu, że wszytko należy się tylko mu.

    Elżbieta.

    OdpowiedzUsuń
  67. a przypadkiem po pijaku tego nie sprzedali? pozatym bez sensu jest zawalanie jeden na drugiego. cała ta konwersacja jest głupia. każdy ma prawo do swojego zdania. jak komuś się to nie podoba to nie musi wytykać komuś, że jest taki i owaki. ja osobiście też nie cierpię azjatów. tak jestem rasistą, możecie mnie ukrzyżować, ale swoich poglądów nie zmienię, a ta cała japońska muzyka jest dla mnie po prostu pedalska i przeznaczona dla ludzi słabych (tak jestem też homofobem). nie mniej jednak nie wyszukuję w necie stron gdzie ludzie mają inne stanowisko niż ja i nie wytykam im ich wad z całą rzeszą sobie podobnych. to co myślę jest dla mnie i tylko dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  68. Powiem jedno, dyplomatką to ty raczej nie zostaniesz.
    Denerwujesz ludzi swoją postawą, nie będę pisać długo ale aż żal patrzeć na twoje komentarze na temat azjatów. Szanuję że masz swoje zdanie ale to nie zmienia faktu że propagujesz rasizm i nie usprawiedliwia cię to. Naprawdę się zastanów nad swoimi wypowiedziami, z chwilą opublikowania tej notki, no cóż, doprowadziłaś do stworzenia sobie masy wrogów. Pewnie uznasz że co za idiotka w tym momencie pisze, ależ proszę bardzo ja się nie obrażę. Ale wierz mi taką postawą nic nie zdziałasz... Nie krytykuj w ten sposób, nie wytykaj innym wad dopóki sama nie spojrzysz na swoje, a sądząc po jakże wyczerpującej wypowiedzi masz ich dużo...
    pamiętaj każda kultura ma swoje wady i zalety, nasza także
    Dziękuję za uwagę

    OdpowiedzUsuń
  69. tak nawiasem. ponoc ma byc program antyrasistowski przeszukujacy internet. za rasizm maja byc wymiezane kary. wiec pozdro dla ciebie ^^

    OdpowiedzUsuń